piątek, 8 sierpnia 2014

Kartka z sercem

Dzis przedstawiam kartkę, jak ostatnio xxl, z pudełkowym sercem z przodu. Na początku załozylam, iż fajnie, jak serce będzie bordowe... A okazało się to bardzo trudnym wyzwaniem! Nic mi nie pasowało, umęczyłam się z dobieraniem dodatków, ale w końcu coś tam stworzyłam.


 Kartkę dodatkowo zbindowałam czerwonym drucikiem- może służyć jako "flakonik" na kwiata:-) ja umieściłam tam lawendę. Serce zostało stworzone, by umieścić w nim coś słodkiego, lub inny mały drobiazg (chyba nikt nie pogardziłby biżuterią:-) ) Duzo kwiatów, liści... Serce z masy clay w rogu na dole kartki.
Kartka zostaje zgłoszona na wyzwanie (ostanie juz) scrapujących polek, toteż musiał pojawić się motyw serca (ewidentnie jest), napis dziękuję (ewidentnie jest), no i musiał zostać użyty jakiś kursik z portalu- ja użyłam ten: TU.
Kartka zostaje również zgłoszona na wyzwanie Na strychu- tu. Farba dobrze jest widoczna- na serduchu biała, ale są też i perełki w płynie.



Dodatkowo wykonałam na kartkę pudełko- 16/24cm i delikatnie już tylko go ozdobiłam. 




2 komentarze:

  1. Wow! jestem w szoku! powalająca kartka, a pomysł z sercem znakomity!
    Zostaję u Ciebie na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń