wtorek, 24 marca 2015

Banerki- zaproszenia/ Banners or maybe not?

Witajcie
dzis przedstawiam moje zaproszenia jakie wykonałam dla chrześnika na urodziny. Wpadłam na pomysł, że wykonam je w kształcie banerków- każdy obdarowany zaproszeniem powinien zawiesić go w swoim domku i pamiętać o osobie, która je podarowała:-)
Może nie wyglada na pierwszy rzut oka, ale z wykonaniem zaproszeń było dużo pracy- najpierw wykonałam tło przy pomocy stempla i tuszu, potem wykonałam przestrzenną "postać" chłopczyka  także przy użyciu stempla. Następnie wykonałam brokatowe ozdoby z liczbą 7, i wyciełam ogrom literek, by stworzyć przestrzenny napis- imię. Zanitowałam otworki  i przeciągnęłam sznureczki i koniec:-) i tak 12 sztuk:-)



Pracę zgłaszam na wyzwanie do Craft4You- tu. Ze sklepu pochodzi stempel Julie Nuting Aidan, papier banner pad i tusz Archival ink- produkty są niedostępne, więc nie podlinkuje.
Drugie wyzwanie, na które wędruje praca to I Kropka- tu.


3 komentarze:

  1. Rewelacyjne zaproszenia! Forma i wykonanie bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice project, thank you very much for joining us by I KROPKA Challenge :-)
    Katka

    OdpowiedzUsuń
  3. so pretty! thank you for playing along with us at I KROPKA challenge!

    OdpowiedzUsuń