sobota, 7 lutego 2015

album- parawanik


Witajcie,
po długiej przerwie wstawiam zdjęcia jednej z prac jakie ostatnio wykonałam- album parawanik, na podstawie kursu on-line w jakim miałam okazję wsiąść udział z okazji 3 urodzin scrapbutiku. Kurs był super- bardzo spodobała mi się prosta w wykonaniu ozdoba na patyczku, i takową też stworzyłam- u mnie w kształcie "koła".  Nie miałam w swoich zbiorach wcześniej taśmy dwustronnej, a po warsztatach stwierdziłam, iż jest bardzo pomocna:-).




Ze ScrapButiku pochodzą m.in:
- wykrojnik Magnolii Strawberry  box,
- wykrojnik Magnolii tag,
- wykrojnik metalliks -Love,
- wykrojnik Magnolii zawijaski- zapomniałam nazwę...
- Masa clay Marthy Stewart
- brokat Marthy Stewart.
Produktów nie mogę podlinkować, ponieważ obecnie nie są dostępne w sklepiku. Tu link do wyzwania.

Moje zdjęcia niestety nie oddają w pełni uroku albumiku... Ale zachęcam każdego do wykonania chociażby jednego- fajna zabawa. Ja mam w planach wykonać niebawem kolejny.:-)
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz