poniedziałek, 24 listopada 2014

Gwiazdkowo

Wyjątkowo trzeci post dzisiaj... Ale tak się jakoś złożyło. Napstrykałam zdjęć, a teraz je wklejam na bloga :-) Dalej pozostaję w klimacie świątecznym.  Wyzwanie wg mapki, jest wiele warstw, kartka mega przestrzenna. Wykorzystałam w niej sporo szarości, papiery, puder do embossingu, dodatki. Odrobina złotego, i napis w czerwieni.


Nad kartką spędziłam sporo czasu wczorajszym wieczorem. Ciągle coś mi nie pasowało w papierach. Muszę zdecydowanie wzbogacić moje zapasy o nowe papiery, nie mam takich typowo świątecznych. 
Kartka posiada wiele detali, co zapewne dojrzy niejedno wnikliwe oko :-)

Praca leci na wyzwanie do scrapbutiku- tu.  Melduję, iż do mapki się stosowałam, aczkolwiek jest tyle elementów na kartce, warstw, itp, że niektóre elementy sie pozakrywały i ciężko wszytko ogarnąć poprzez samo zdjęcie...
Zapomniałam dodać, ze sklepu pochodzą min: wykrojnik Magnolia Big House, wykrojnik Magnolia tag i Magnolia Strawbery Box ( tak, pewna część tego wykrojnika także użyłam w tej pracy) . Niestety produkty są niedostępne obecnie, także nie mogę podlinkować do sklepu.

Pozdrawiam serdecznie- Emilka.

1 komentarz:

  1. Z papierami świątecznymi to i u mnie krucho :) Praca przepiękna, przestrzenna, faktycznie bardzo dużo elementów. Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń