środa, 8 października 2014

Śnieżne domki...

Dziś rozpoczynam sezon kartek na Boże Narodzenie:-) Ale szczerze mówiąc, kartkę tą zrobiłam trochę wcześniej, jednak czekała na "to coś" brakujące jeszcze. Gdy w mojej ręce pojawił się wykrojnik od RosyOwl z napisem na święta, natychmiast sięgnęłam po bigshota i wycięłam brakujący element:-) napis pięknie wypełnił kartkę i pokochałam ją:-) jest w moim stylu.  Uwielbiam te papierowe, romatyczne domki... Poisencja wykonana przy  pomocy wykrojnika spellbinders. Jest też gałązka jodłowa IO. O cudownym napisie już wspominałam- Rosy Owl.  No i śnieg- nikt chyba nie zgadnie jak go wykonałam:-) :-) czekam na komentarze w tej sprawie:-)





Chyba każdy lubi robić kartki na Boże Narodzenie, prawda?
Kartkę zgłaszam na wyzwanie 1 do RosyOwl:-)
Emilka


4 komentarze: