poniedziałek, 16 września 2013

Schodkowa kartka i borderowy zawrót głowy...

Schodkowa kartka z borderami- taką formę kartki robiłam pierwszy raz. Zabawa fajna:-) Kartka w odcieniach fioletu, ale obiektyw troszkę fałszuje prześliczny kolor filcowych kwiatków. Kartkę zgłaszam na wyzwanie sklepu Craft4You. Mają być minimum 3 bordery, w tym jeden stemplowy, i jeden dziurkaczowy. 

                                   

       


Border stemplowy to ta czarna wstążeczka z zielonymi mini perełkami- dobrze widać to na ostatnim zdjęciu. Polecam ten stempelek- Decorative Tape- zestaw zawiera aż 9 stempelków w kształcie Washi Tape. Ja wybrałam stempel z kropeczkami, ale miejsca kropek pokryłam na koniec perełkami w płynie. Border na dole kartki to border dziurkaczowy. A ten z prawej strony to border wykrojnikowy:-) 
Dodaje równiez listę materiałów zakupionych w tymże właśnie miejscu potrzebnych do jej stworzenia:
-tusz do embossingu distress
-tusz distress ink iced spruce
-tusz distress ink dusty concord
-liquid pearls petal pink
-liquid pearls mint green
-pudry do embossingu: do detali blach, holographic, candy pink
- stemple: Decorative tape, Geometric patterns.



Kwiatki powstały dzieki wykrojnikowi Joy Hortensje. Do tego serwetka Magnolii, border z prawej strony cheery lynn. Stempel Wishing you- także Magnolia. No i prześliczna wstążeczka koloru limonkowego:-) uwielbiam ją!

Tło potuszowałam distresami, i zaembosowałam stempelek pudrem holographic- mieni się w świetle cudnie!!! Polecam zabieg:-)


I na koniec zbliżenie na filcowe kwiaty- w założeniu hortensje- a wyszły istne fiołki afrykańskie:-)
Komu się podoba?
Pozdrawiam serdecznie
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz