czwartek, 14 marca 2013

Moje pierwsze wyzwanie Nadgryzione zębem czasu

Zaczynam i ja. Mój pierwszy post na własnym blogu, który tworzyłam szybciutko, ponieważ chciałam zdążyć z kartką na moje pierwsze wyzwanie. Padło na wyzwanie sklepu Craft4you nr 19 ,,Nadgryzione zębem czasu". Oto link prowadzący do niego. 
Muszę się wam przyznać, iż kartka, którą zaraz zobaczycie, to tak naprawdę moje początki przygody ze scrapbookingiem.  A ponieważ zawsze marzyłam o tym, aby zostać POMYŚLUNKIEM, dlatego też skrupulatnie ostatnimi czasy wzięłam się za realizowanie mojego planu. Bądźcie wyrozumiali.
W pracy użyłam  tuszu distress tea dye oraz tuszu archival jet black które możecie zakupić w sklepie Craft4you. Poza tym, do postarzenia serwetki wyciętej wykrojnikiem Magnolii użyłam własnego medium- paru torebek herbaty zaparzonych w niewielkiej ilości wody. Końcowy efekt wyszedł całkiem fajny, a po dodaniu tu i ówdzie tuszu distress- efekt okazał się taki, jak sobie zamierzyłam na początku. Całą kartkę mocno postrzępiłam, a nawet nadpaliłam dziurki i opaliłam krawędzie jednej warstwy kartki, na którą wybrałam...uwaga, uwaga- papieru do pieczenia! W pracy znajdują się też kawałki papieru z bardzo starego podręcznika znalezionego w kotłowni:-) Istne coś z niczego i na pewno wyglądające na nadgryzione zębem czasu.

Kto zgadnie z czego wykonałam kwiatki? Jak wam się podoba kartka? Komentujcie:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz